İlk Oyunlarım

Merhaba oyunseverler..

Bugün ilk bilgisayarımı aldığımda oynadığım oyunları size aktaracağım.

İlk olarak benimde oyun klasörüm bir yıldız simgesiyle kaplanmıştı.O an hepinizin olduğu gibi benim de içimi bir heves kapladı bir an önce oturup saatlerce zaman geçirmek istedim tabii daha önce derme çatma bir Windows 98 bilgisayarım olmuştu ama sadece disketli küçük oyunlara yetiyordu o.

O an geldi ve klasörü açtım baktım.Fredoom Fighters var içinde hem adı hem de icon u hoşuma gitti bastım açıldı.Çok hoşuma gitmişti be takım kurabilmemiz o döneme göre üstün grafikleri,seslendirmeleri oturdum başına elime ne geçerse düşman avladım takımı koşturdum ama bir andan sonra başka neler var acaba dedim ve oyunu kapadım.

Bir baktım Warcraft diye bi şey var iconu da böyle öcü gibi bir şey ne olaki bu derken girdim baktım.Aman aman ben zaten strateji seven adamım beni delirtti bu oyun başka oyunların oynamadım kaç gün.Tabii o markanın ağırlığını bilmediğim zamanlar.

GTA Vice City’ye sardım tabii evde internet yok Türkçe yazıda yok bir şey anlamadım güzelim oyunu kapattım daha kaç yaşındayım ne İngilizcesi o zamanlar.

Başka başkaa sürekli helikopterde durup makineliyle aşağıyı taradığımız bir oyun vardı onu da çok sevmiştim.

CoD lar filan a var ama o anıları başka yazılara bırakalım..

Okuduğunuz için teşekkürler.






Yorumlar

Popüler Yayınlar